10 August 2009

kuarantin..???

huhu...kene kuarantin???...
bkn sakit or dijangkiti H1N1 tapi dikhuatiri dijangkiti H1N1 so kteorg kene la kuarantin..huhu no outing no bermalam n visitors....
ckp sal visitor ari sabtu ari tuh ada visitor besar kat kolej ni...
MB Perak n TV3 dtg!!..hahaha
tp smpai kat pintu pgar je dieorg x leh masuk...bkn sbb H1N1 tp sbb AIR!!!...
AIR x dek kat KMPk nih..huhuhuhu...so tuh yg tv3 n MB perak dtg nak menjenguk la katakan...
tp apakan daya dieorg tak dibenarkan masuk sbb Tuan Pengarah KMPk, EN. Ismail Bin Kalam x dek so xleh nak memberi statement yg sah..hnya beliau je bleh bg statement..huhu
tp yg pling menyedihkan n menggeramkan ialah pihak jabatan air perak mensabotaj KMPk ade ke patut dieorg ckp x terima sebrg aduan..padahal isu AIR ni dah berkurun zaman nye...oleh itu dari situ dieorg tlah bekerjasama untuk membaiki paip ke apa ntah kat gopeng smpai kul satu pagi..hahaha..dan keesokan hari nye iaiti ari ahad kami kembali spertti biasa..dah ade air...
hahahahah..yg pling pentg aku bgun lmbat gle hari tuh..hehehehe
n smlm pun my mum ckp yg die tgok berita hahaha..xsgka btul2 msuk tv..just kurang bernasib baik sbb xdek mke aku..heheheh...
n lagi satu story adik aku DEMAM...4o degree beb!!..pnas tul..aku rse die kat umah dah tuh..huhu..risau2..H1N1 nih mmg bahaya..terbaru dah 32 kes kematian tuh...
oleh korg semua berjaga2 lah...klu selsema ke demam or btuk2 kecik sekalipun g la check doktor...mcm aku gak tp alhamdulillah aku ok!..hehehe anti-H1N1....

No comments: