15 January 2009

FLY!!!!!...

akhirnya dapat gak aku on9...huhu..arini aku fly..haha


dlm seminggu nih mcm2 yg tlah berlaku..huhu..aku terpaksa duk asrama n melalui hari2 aku selama seminggu yg amat memenatkan..huhuhu.mggu orientasi yg agak pnat n gle2..huhu..


what was happen along this week??..hmm..


1. kecewa sbb kene duduk ostel...

2. tp gembira sbb kenal kawan baru (nora,aja,yana,lina,ada,ani n rmai ag..)

3. hidup cni berbeza drp duduk kat ostel...klu kat ostel ade senior tp kat cni ader senior n super senior..huhu..n pling pentg kat cni xdek mementingkan yg tua atau muda..tp still kene respect la org len!!..haha

4. mggu orientasi yang agak memenatkan...huhu...n agak best la n the moment yg pling best ialah mencari chaya...huhu.kat cni teamwork are very important..nak menjaga satu lilin dahla waktu mlm yg amat gelita.,.huhu..scary dowh..huahuahua..

5. aku fly!!...huahua..actuallt bru lpas fly blik umah je hahahaha...umah nye sagat la dkat..huhu...jln kaki pun smpai..hahaha...



last but not least...next week i will start my day with study!!!hahaha..

No comments: