22 October 2009

confius?????...

truskan gi matrik @ smbung je kat matrik hidup berani mati..hahhaha
or
pegi SPA (even bru je dpt enterview..confem dpat ke x pun xtau.hahaha)
huhuhu conpius2...klu x g SPA mcm rugi tp masalah nye kos nye aku xbrapa minat bab perubatan2 nih..huhuhuhu bleh gilew aku lg glew agk nye klu aku duk cna berbanding duk matrik..hahahah
tp
bleh jamin ke duk matrik??...confem ke aku bleh dpt pointer 3.5 ke atas???...nak jadi engineer kimia???..
hahaha..mcm lg ssh je..tp konfem xglew duk cna..hahahah
adoyai??....huhuh confius2..
tp bak kte bapak aku...'pegi je la interview dptkan pengalaman di'interview'kan dpat ke x second punye cite...' huhuhu :(
yg mak aku plak..kte ' lebih bgus dpt SPA konfem2 dpt keje elaun pun jln'
tp
dlm otak aku..matrik pun dpt elaun..hahah sme je..ttap akan boros (jgn la..duit dah x dak nih hahaha)
hmm...
kte mak aku lagi 'klu dapat SPA keje ngan kerajaan walaupun gaji kecik tp kemuadahan senang cth : elaun senang dapat loan nak pinjam kat bank pun senang nak dapat kire hidup kat kerajaan memang terjamin la dari ko mle2 dpat keje smpai ko mati..sng cite la..'
hmmm....
bleh ke?? hidup lagi ke aku time tuh??..smpat ke aku bekerja??..smpat ke aku menikmati semua nih???
arrrgghh!!!! gle aku klu dipikirkan lagi...huhuu ya allah tlg aku..
huhuhuh...enth la..
so??...apa conclusion nye??...mne nak dpat conclusion klu et the apparatus pun blum @ kene g interview la jwbnye...huhuh dpt x dapat 2cd cte..kte ikut ckp bapak aku..apa2 pun cbe tuk dpt kan pointer tinggi kat matrik...tp kan kat matrik bleh jamin ke hidup aku??..bleh ke aku dpt keje yg aku nak..kat ipta just 2000 tmpat je die amik...yg akunih org e berapa ntah..2001 kot! hahah konfem xdpt..huhu
ya allah..tlg la hamba mu...berikanlah petunjuk...aku lg konfius nih...

p/s : hmm...mlm nih wat la solat istikharah..moga2 allah berikan aku petunjuk..amin..akumau hidup aku mau success aku mau berjaya aku mau KEBAHAGIAN + KEBERAKATAN dariMu...

No comments: