31 October 2009

unknown

siot boring sebenarnye...nak kluar konfem2 xleh nih..huhuh...mls la nak pk..
skrang tgah pening mne la aku latak ak nye slip SPM nih..huhu
siot..tuh la byk sgt rumah..biarla...kpale hotak ko nak biar interview ari jumaat nih.bengong..ARRgggHHh...huh! nnt la aku pk lg..hahaha
apa yg terngiang2 kat dlm kepala otak aku sekrang ialah..KEBORINGAN, KESEDIHAN YANG TERLAMPAU & KESEORANGAN...
aku sedih??...ssh nak ckp..nak sedih utk apa??..entah la...actually KESEDIHAN ak berkait dengan aku nye KESEORANGAN. Tetibe aku rse mcm KESEORANGAN @ LONELY...rase yang hidup aku nih xdek sape..rse mcm hidup aku nih dah xpenting..hmm..berat tul masalah nye..apa yg menjadi punca hati aku berkata mcm nih?? entahla...aku rse mcm dah hilang kwn dah hilang family aku dah hilang orang yang aku syg aku rse aku dah hilang banyak benda yang menjadikan hidup aku sempurna walaupun sebenarnya hidup aku xpernah sempurna..aku BLUR!! tapi aku rase semua tuh xpernah pergi dari hidup aku...
aku ade je family tapi xpernah ambil kisah pasal aku yang dieorg tahu aku belajar score ponter tinggi dpt blaja tinggi2 pastu berjaya then let me go with own family @ kahwin senang je klu kte ckp kan..cbe dibuat dan cbe mealui di tempat aku..mmg ssh aku rse aku bukan dlam kalangan keluag tu aku rse mcm org asing ayah aku xpernah pk pendapat aku die hanya pk die dah bagi nafkah die dah bagi apa yang aku nak zahirnye je la tp perasaan aku? kegembiraan aku? ade die pk? x pernah aku rse..die xpernah rse apa yang aku nak utuk aku gembira..selama nih k gembira ke?? selama nih aku menjalani hidup yang semprna ke dengan die?? entah ssh aku nak ckp BETUL atau SALAH..apa yang die buat mmg semuanya betul tp salah bagi pemikran aku @ pemikran budak2 remaja yang baru nak kenal erti hidup...
aku pun ade je kawan2 yang sayang aku yang beri aku kegembiraan yang beri ak kebahagian membuat kan aku trus lupakan msalah yang ada...tp aku rse mcm aku dah kehilangan dieorg semuanya membawa haluan masing2 ade belajar ade yang berkerja ade yang mencari erti hidup..aku tau semua tu penting untuk kebahagian masa depan kita kelak tapi entah la walaupun dieorg xpernah wat salah apa2 pun dieorng xpernah lpekan aku pun sebnarnye...tp aku rse KESEORANGAN aku syang sgt2 kat dieorg..aku dah anggap dieorg mcm ahli keluarga aku..dieorg la pelengkap hidp aku masam manis hidup aku pun sbb dieorg mmg amat bermakna seorang SAHABAT bagi aku..klu diberi emas sekalipun aku xdapat nak gantikan dieorng...dieorang adalah satu dalam sejuta dalam hidup aku...tapi dari sudut hati aku nih AKU AMAT MENYAYANGI DAN MERINDUI SAHABAT DUNIA AKHIRAT AKU...
dan aku ade je benda2 kesayangan aku..semua tuh ade je...tp entahla..serabut hati aku nih pening kepala aku nih..rase mcm KOSONG je hidup aku mcam dah x bermakna..huh! apa ubat yang boleh mengubati hati aku nih...

No comments: