03 November 2009

Birthday girl!!!

happy birthday to afiqah
semoga panjang umor dan di murahkan rezeki...semoga happy slalu..
n senyum sokmo deh!!..hehehe..already 18teen la u..huhu
happy sweet 18teen girl!




happy b'day to me!!! happy sweet 18teen girl

2 days ago are my b'day i'm already 18teen wah!! dah besar dah..i can do what ever i want!!...nothing to say tp actually so much things to talk about...hahaha


  1. i got free call!!!..gayut2 heheh..calling n calling n again n again..huhuhhu...smpai x cukup tidor huhuuh..kengantukan dowh!!...huhuhu..
  2. i got Zee Avi's album yg berharga RM34.90 (mean i didn't buy it i got it as a present LOL) hahah..mmg best..THANKS ERA RENTAK MUZIK TERKINI!!..
  3. celebrate my b'day ari sabtu ari tuh..mkn kfc sekali ngan b'day adik aku..my mom belanje..heheh..then xdek wat pape..lpak2 je...
  4. on b'day kene pg pjbt mak..so lapk2 je..tlg la skit2 je sbb kak wanie @ kerani MPA xdek die dah dpt keje sbgai pensyarah sementara at somewhere in this world haha yg sure kolej yup kolej donno huhuhu...then on9 saja...huhuhu
  5. n now i'm confius SPA or MATRIK again..hahahah tension2 xtau la nak choose yg mne satu..both not my taste n my choice actually..poning2 huhuhu.

p/s : keboringan dowh..i want some movie!!...huhu hang out with my friend!!..hell la!

No comments: