16 November 2009

sedey + gembira

asal semua nih jd kat diri aku??..
aku xnah terpikir apa yg dah berlaku nih aku xbleh nak wat keputusan yg tepat...
knap ea??...
stress!! tension!!..arghhh!!

aku dah berumur 18..
aku bleh tentukan hidup aku..uh
apa yg aku mnat..
apa yg aku suke..
apa yg aku nak...
apa yg terbaik tuk hidup aku
apa yg terbaik tuk masa depan aku...
mmg pesanan + nasihat dieorg mmg diperlukan..
tapi x perlu nak kongkong aku..
x perlu nak tentukan yg mne terbaik tuk aku
aku nak kebebasan...
FREEDOM IS MINE..

enthla...
myb aku terlalu memikirkan perasaan aku agknye...
tp sekalis ikan di sungai bleh tau jntan atau betina...
masekan pokok x bergoyang klu xdek angin...
aku dah cbe nak buang fikiran yg negatif
tp xbleh...
die membuat kan aku lg konfius...
lg bingung...
aku jadi x tentu arah...
x snang duduk..

kdg2 aku jeles dh[gn kwn2 aku...
dieorg dpt perhatian dr family..
apa yg dieorg wat sume ade support
ada dorongan..
sokongan yg penuh semangat...
knape la aku xjd dieorg...
slalu je dpt perhatian..
slalu je dpt apa yg dieorg nak even bende kecik je..
knape la aku xdek satu keluarga yg senang tuk difahami kehendak masing2

aku nak kasih sayang
aku nak org care pasal aku
aku nak org jga aku
aku nak org tnye pasal aku
aku nak org tau kehendak aku
aku nak org tau aku ske apa
aku nak org tau yang aku adalah aku
aku nak FREEDOM...

saat nih aku rse aku perlukan seseorg
pnjm kan bahu tuk menangis..
aku sedey tp terpaksa menunjukkan aku xsedeh..
sbb aku xnak org pk aku lemah
even sebnarnye aku mmg sgt2 lemah
aku lemah dlm menangani masalah sndiri??
aku lemah....

ya allah ampunkanlah dosa aku..
berikanlah aku petunjuk mu..
berikanlah aku kebenaran...
amin...

p/s : aku menangis....

1 comment: