24 January 2011

iPod Classics.. ;)

myb org ckp aku nih kuno la sbb mengidamkan iPod Classics yang mmg dah lme nye keluaran..org skarang pakai iPod nano la touch screen punye comel gitu harganya pun best gak...xpun amik iPod Touch bru terbaik...harga lg ok dr iPod Classics tuh..






tp itu semua tidak dapat menggugat aku..hahahah
apa kelebihan iPod Classic nih..
wa ckp sama lu mmg yg terbaik antara iPod yang ada...hahah

1) memory die besar kot 160GB so mmg sesuai la utk aku yang gila lagu n music nih..ditambah aku mempunyai external hard disc utk gmbr so akan aku gunakan iPod Classics ku ini sebagai external hard disc untuk LAGU bijak kan??? memang bijak!!
2) i dont like la touch screen...lot of energy of battery digunakan so not long lasting tmbh lgi aku suke sgt mendengar kan..hehehe
3) iPod Touch plak sesuai utk gamerz so i dont like gamerz sgt if nak main game sgt better beli PSP right??..hahha so lagi reseonable n berpatutan jgak..kn2??..bijak? memang bijak! hahahaha n one more harga n memory yang ditawarkan tidak reasonable untuk aku yg amat suke music dan ditambah ngan point num 2..heheheh
4) pasal iPod nano lak..mmg yg latest tp so cute la...i minat yang agak beh dipegang n memory nye x sepadan ngan harga la...btul x?..



so as a conclusion nye lah..mmg iPod classic is the best..lanatak la org nak ckp kuno ke apa..tp still high tech sbb from APPLE STORE mah! hehehe n lagi satu still thn lama mah..hehhe..so bajet nye plak..
sebulan i will saving abaout rm200 so myb dlm bulan April i akan dpt..hehehe and unfortunatelt this smonth punye salary (January) i just dpt saving rm100 sbb ade masalah teknikal semasa bulan Disember..heheheh..tp xpek impian harus diteruskan...for iPod Classics..

No comments: