04 December 2008

nEw DaY

tetibe rase rindu plak kat kwn2..huh
dak2 ASBKL..aper la dierong ngah wat..memory dlu2 mmg ssh nak dilupakan..
walaupun ader pahit dan duka..tp klu dikenangkan blik semuanya mmbuatkan aku tersenyum semula..mengingatkan perkara lama membuatkan aku sentiasa menangis dan bergembira..
di sana aku talah mempelajari sesuatu iaitu ERTI SAHABAT..
sahabat sukar dicari..kenangan bersama mereka amat bererti..
adakah ini dinamakan RINDU..huhu..
SAHABAT...kenangan bersama kamu semua akan aku sentiasa ingati..

ini video yg aku buat khas utk dak2 ASBKL '08...tp 1st2 aku mnx maaf dlu cos ader pic yg gle2 aku msuk..huhu..hehe...kenangan beb..hikhik..apa2 pun..aku doakan korang semoga berbahagia hingga ke anak cucu..klu ader yg nak kahwin tuh jgn lpe antar kad kahwin tau..nnti kepunan aku nak mkn nasi minyak korang...yela..dah dua tahun aku kwn ngan korang..mcm2 ragam da..ader yg gle2..ader yg sengal..ader yg mcm bdak2..ader yg ngeng2...ader yg penakut..ader yg degil..ader yg wanted..huh..mcm2 la..ader yg baik glew..ecey!!...huhu..mmg aku akn igt korg smpai mati..

lagi satu..klu korang lalu kat ipoh nih jgn lpe sggah at least pun bg la tau korg dah lalu kat ipoh or perak..mne la tau..kot2 terserempak..huhu..terserempak plak ngan balak korg xpun ngan family mentua..huhu..korg tgk video nih igt la kmbali kengan kita...mse kat agrotek..wak2 inter..hari ibu..last day school..mse 2syen tp ckgu x dtg..huhu..mse kte gle2..huhu..mse meng nasyid inter asrama...n mcm2 ag la..yg pntg kte ttp sahabat..huhu..ni yg nak nangis nih....huahuahua...

korang ak nak wat pengakuan nih...aku SAYANG GLE2 kat korg..koragla sahabat aku yg pling best skali..walaupun 2 tahun saja perkenalan kiter tp kenangan aku ngan korg x pernah aku lpe..smpai ble2..smpai aku mati..aku hrap kte stay lg contact..jgn tukaq num..klu tukaq bgi tau!!..huhuhu..sedey!!...hari ini adalah hari paling emo aku!!

No comments: