13 December 2008

semua tentang kita....

bila dengar lagu semua tentang kita - peterpan teringat aku semula zaman sekolah dulu2..huhu..mcm dah lme je aku meninggalkan zaman sekulah tuh!..huu..

banyak cerita antara aku dan kawan2 aku...waktu suka dan dukan..sama2 buat jahat sama gembira..n sama2 wat kerja gila2..huhuh..rindu sama kamoo semua!!..ingat bleh jmpe tahun depan tapi lpe plak yang aku nih dah abis skulah..huhu..rindu dowh!!..ingat lagi time nak dkat exam bukannye bce buku tapi main2 amik gmbar la..amik gambar plak tuh..gle2 sume nye..mcm2 perangai ader...ader yang wat sengal..n mcm2 gelaran kiteorg dpt..budak acheh!..sinchan!..spongebob!...babe!.azizulhasni awang!!..semua tuh kengan aje..btul kate orang zamann skulah la yang peling best skali..yela x yah pk nakkeje..nak cari duit..yang kteorg pk mse tuh kawan, happy, belajar, straight a, n ex-con..huhuhu...

tuh klu cite pasal dak skulah...ni tak masuk lagi cte dak2 asrama aku..lagi mcm2 perangai..tp mostly dak2 F5 ASBKL 08 nih wanted..bwk fon mmg smua la..x usah kira la klu semua ada 14 org hp belambak..kiteorg la mke slalu dtg lmbt gi event, mk lmbt g skulah, n mke wanted semua..xkira la prefect ke bukan prefect ke semua sama..baik headgirl ngan pembantunye (akula weh!) semua nye same...same2 pk psal enjoy, same2 harungi cerita duka dan suka..kteorg tension pun sume same..bengang ngan org pejabat pun same2..klu mengutuk serah je pada kteorg mmg no 1 beb!!...huhu..klu kluar tuh sume gile2 melaram ader yang mcm ni ader yang mcm tuh..huhu..mmg rindu tul memori ngan korang!..klu bergambar tuh usah amik kire la..mcm posing ader..tp yang paling best korang mmg gile2 + sengal...huu..mmg rindu gle kat korang!!..
skrang hany tinggal kenangan je..sume tuh aku akan abadikan dlm kpala hotak aku smpai ble2..smpai aku mati..nnti aku akan cerita balik kat cucu2 aku psal korang sume..aku doakan korang bahagia smpai ke anak cucu..klu kawin nnti bgtu aku tau!!...MISS YOU'LL DAMN MUCH!!!!!!!!!!..


p/s : klu ader sesape yg berkaitan ngan cite nih comment la!..kongsi cite ngan aku..biar kenangan aku ngan korg xkan luput dr ingatan...

1 comment:

Anonymous said...

kite pun akan rindu and ingat d memories.
rindu korang semua.
a few weeks before spm mmg week yg paling best and memorable.
the best part was snapping2!!!
sampai ada 3000+ pics dlm kite nye hard disc.
thanks to u guys!! :)
everytime kte igt korg kte akn tgk gmbr2 tu sume.
apa2pun, just remember this > KITA SAYANG KAMU!!