12 December 2008

nEw dAy...nEw InSpIrATIoN!

whoa!!...RINDU, SAYANG, SUKA..hmm 3 perasaan yg slalu mnjdi sebutan..

situasi pertama : SAYA RINDU AWAK, BILE KITA BOLEH BERJUMPE...

situasi kedua : SAYA SAYANG AWAK!!

situasi ketiga : SAYA SUKA AWAK..hmmm

situasi keempat : saya slalu RINDU dekat awak..adakah ini mknenye saya SAYANG kat awak??..tp saya x pernah SUKA dekat awak...hmm..adakah saya telah jatuh CINTA dengan awak???..tolonglah saya!!..adakah apabila kita RINDU membuatkn kite SAYANG walaupun kita tak SUKA??? tp perasaan CINTA slalu mnjdi mainan fikiran saya..CINTA? SUKA? SAYANG? RINDU?..apa makne nye sumua perasaan ini??...

RINDU : perkara yang slalu kita buat setiap har n tanpa kita sedari sekali kita tinggalkan membuat kita tak tentu arah..membutkan kita gila..misalnya setiap hari kita berjumpa dengan kwan2, kita pergi sekolah..nmun apabila semuanya sudah berakhir kita merasakan kehilangan..kita akan rasa kekosongan.. 'aku RINDUla nak pegi sekolah' 'aku RINDUla kat kawan2 sekolah'...senang mulut menyatakan kenyataan tetapi susah hati nak menafikan kenyataan.. daripada itu hati telah menjelajah ke satu daerah iaitu....

SUKA : btul ke org kata bile kite RINDU tndenye kite SUKA??..hmm..aku pernah rse rindu dkat seseorg bila aku rindu aku akn tersenyum.bile aku tersenyum aku akn cuba igt kembali kenangan aku bersama dengan dia..bila aku teringat aku akn gmbira dan aku akn cuba hubungi dia..bila aku dpt hubung dia aku akn slalu hubungi dia..dan bla aku slalu hubungi dia aku x akn terlepas any since dgn die...ble slalu aku mnjd SUKA..hmm..SUKA?..btul la kate org kan??..bila dah SUKA mgkin kh kita akan SAYANG kan die...???

SAYANG : SUKA? SAYANG?..apa bezanya?..aku SUKA minum air barli..tp x semestinya aku SAYANG air barli..huh!!..dull statement!!..but apa perasaan bile kite SAYANG seseorg tuh??..org slalu kata klu kita suke seseorg kite msti nak tau pasal die n sume psal die..tp x rse ke those things is common if we admire someone??
is it true??...hmm...SAYANG...hmm
myb nest time kot sambung..

k la nite!!..wanna think the new word to be part of our inspiration in a new day!!..

p/s : thank to nuri 4 the opinion about SUKA!!..

No comments: