11 March 2011

check list

actually this post adalah kesinambungan kepada post di dlm facebook ku
and also since this week is my holiday tp mcm x holiday sbb :
1) kene siapkan assignment histopath
2) menjadi kerani sementara di pejabat mak aku so kene bgun awal pg..adui!
3) copy gmbr from my hubby (nikon D3000) to my doughter (external HD)
4) klu dah copy semestinye kene upload dlm fb, tumblr and blog!
5) dan sebelum upload semestinye kene edit skit (tp my pic only la! :D)
6) then kene post la plak gmbr wed abg fir!
7) then kene complete kan my P (tp ade cerita sedih..nak thu tggu!)
8) after that since i am a shopholic aka fashionista and also musicaholic! so kene la slalu update n kene la cari fesyen terbaru dan juga lagu yg terbaru dan terhangat
9) so after sume tuh dah complete kene la membuat BAJET 2011 untuk MAC hingga JUN iaitu my life = music life
10) my uniform!!! tomorrow

so my check list are :
no 1) done!
no 2) almost done! today is the last ay!
no 3) confirm done!
no 4) nop :(
no 5) done! nice! tp yg smpat dlm fon je la..dlm hubby punye blum lg..n xtapis lg
no 6) done tp return back! cet kureng nye dvd! so 80% complete..
no 7) sad story! am failed dlm ujian jln raya kureng nye akak JPJ
no 8) almost done! lagu done! fesyen hmpir2 still mencari!
no 9) already done last night! insyaallah on jun i will get my iPod Classic
no 10) waiting for tomorrow!

No comments: