17 March 2011

untitled!

aku memang bukan cantik or menawan seperti supermodel
aku memang bukan pandai or genius seperti doktor atau peguam
aku memang bukan pelawak yang mampu menceriakan suasana
aku memang bukan jutawan yang dapat membeli semua apa yang di ingini
aku memang bukan ahli nujum yang dapat meramal apa yang bakal terjadi
aku memang bukan receptionist yang dapa menjawab segala persoalan
dan aku memang bukan pelakon yang dapat berlakon or menjadi hipokrit
kerana aku memang mempunyai HATI DAN PERASAAN yang masih perlu dijaga dan dirawat.


p/s : sorry la kerana terlalu emo dan terlalu lantang menyuarakan pendapat..tp salah ke untuk aku menyuarakan pendapat aku atau salah ke klu aku memerlukan perhatian..dan salah ke klu aku sudah tidak faham situasi sebenar dan aku memerlukan penjelasan..dan salah jugak ke aku membenci tinkah lakumu?

No comments: