11 March 2011

driving lesen!

menyedihkan dan amat amat menyeih kan..
aku telah KANDAS pada test bahagian 2 iaitu test jalan raya
my kesalahan :
1) tidak check free gear - padahal aku dah check tp die yg xnmpak aku thu la aku x putih tp duk pkai cermin mata hitam tuh mmg la xnmpak tgn aku..haih!
2) tidak mengangkat hand break semasa memulakan perjalan - but then aku dah trunkan dah ok! haih!
3) tidak mengangkat hand break sewaktu berenti a.k.a dekat lampu isyarat - aku xnah wat pun masa latihan n tidak diajar pun!!! haih!
4) tidak menggunakan lampu siyarat a.k.a signal dengan betul - ble plak aku xgne?? haih!!
5) berhenti melebihi lain putih semasa membuat pusingan U - alah skit je pon! x konsider tul dah divider jauh nak uturn lg haih!!
6) tidak menggunakan gear yang sesuai iaitu menggunakan gear yang rendah tetapi laju - oit!!!! aku dah wat ngan betul la..aku sbar lg..
7) memandu secara bahaya - since dgn semua kesalahan aku dah wat so pakej la kan dpt kat aku..

sebab melakukan kesalahan : berhenti melebihi lain putih semasa melakukan pusingan U
total mark : 14/20
keputusan : anda KANDAS!!

conclusion : aku benci AKAK JPJ!! cet! selama nih aku sungguh baik utk berfikiran positif terhadap penguji JPJ utk lesen yg berjantina PEREMPUAN tp skrang tidak lagi!! HAIH!!

No comments: